Do silników czterosuwowych, samochodowych i innych.
Do wszelkich przekładni manualnych, skrzyń biegów, mostów, reduktorów itp.
ZASADY STOSOWANIA W SILNIKACH MOTOCYKLOWYCH:
Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.
ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:
Ilość oleju w silniku w litrach | 1-5 l | 5-10 l |
Przy przebiegu: 3-35 tys. km | 1 doz. | 2 doz. |
Przy przebiegu: 35-90 tys. km | 2 doz. | 3 doz. |
Przy przebiegu: > 90 tys. km | 2 doz. | 3 doz. |
OPAKOWANIE ZAWIERA:
ZALECENIA:
INSTRUKCJA:
UWAGI:
BEZPIECZEŃSTWO:
BADANIA:
Skuteczność potwierdzona w testach zamieszczonych na stronie producenta.
Preparat chroniony patentami.
GWARANCJA:
Skuteczność i trwałość wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej gwarantowana jest przynajmniej do 30 000 km przebiegu. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować ceramizer do silnika motocyklowego.