Ostatnio przeglądane

Ceramizer informacje

Najczęściej kupowane

Zestaw ceramizerów nr 3

Nowy produkt

Zestaw 2x silnik + skrzynia + paliwo.

Więcej szczegółów

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 20 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 20 punktów lojalnościowych które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 4,00 zł.


206,00 zł brutto

Więcej informacji

Zestaw ceramizerów Auto-Repair nr 3


Zestaw zawiera:
2szt Ceramizer do silnika 4g
1szt Ceramizer do skrzyń biegów/mostów 4,5g
1szt Ceramizer do paliwa 3,1g

Ceramizery zestaw nr3


Kupując ten zestaw oszczędzasz 21 zł w porównaniu do oddzielnie nabywanych preparatów.

 

Jak działa Ceramizer?
Regeneracja przy użyciu Ceramizera Auto-Repair® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.

KORZYŚCI z zastosowania w silnikach spalinowych:

  1. Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
  2. Zmniejsza zużycie oleju. 
  3. Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
  4. Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
  5. Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
  6. Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
  7. Zwiększa moc, sprawność i dynamikę silnika.
  8. Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.
  9. Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.  
  10. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  11. Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
  12. Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju.
  13. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km.
  14. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości paliw i olejów).
  15. Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
  16. Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
  17. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm ) (Dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
  18. Chroni środowisko naturalne.

KORZYŚCI z zastosowania w skrzyniach biegów, przekładniach, mostach:

  1. Ułatwia zmianę biegów.
  2. Wycisza pracę skrzyni biegów, tylnich mostów, przekładni, reduktorów.
  3. Zmniejsza wibracje i hałas.
  4. Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet do 10-ciu razy.
  5. Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji i bez demontażu obrabianego zespołu poprzez tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej wypełniającej, pokrywającej i wyrównującej zarysowania, defekty i wyżłobienia.
  6. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 100 000 km przebiegu.
  7. Efekt odbudowanej powierzchni pozostaje również po kolejnych wymianach oleju (przynajmniej na 100 000 km przebiegu samochodu).
  8. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  9. Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu tym samym zwiększa bezpieczeństwo w ekstremalnych warunkach eksploatacji.
  10. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kG/mm2).
  11. Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami.    
  12. W warunkach niedostatecznego smarowania (np. przy wycieku oleju) wytworzona warstwa umożliwia czasowo dalszą pracę urządzenia bez jego zniszczenia.
  13. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy (nawet ponad 500 km).
  14. Przedłuża okresy między wymianami oleju, zmniejszając jego zużycie.
  15. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości olejów).
  16. Chroni środowisko naturalne.
  17. Wymiernie zmniejsza koszty przyszłych napraw urządzeń.
  18. Zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu.


Ceramizera do przekładni nie należy stosować w automatycznych skrzyniach biegów gdyż ich konstrukcja wymaga tarcia do prawidłowej pracy.


KORZYŚCI z zastosowania w układzie paliwowym: 

  1. Regeneruje układ zasilania  paliwem podczas eksploatacji (bez demontażu podzespołów) - wydłużając dwukrotnie jego żywotność.
  2. Zmniejsza tarcie i redukuje zużycie  części podlegających tarciu w układzie zasilania paliwem.
  3. Zmniejsza zużycie paliwa o 2 - 4 %.
  4. Powoduje wzrost mocy silnika o 1 - 3 %.
  5. Ułatwia rozruch zimnego silnika, szczególnie w niskich temperaturach.
  6. Zmniejsza emisję substancji szkodliwych CO - nawet o 50%, CO2 - do 10%, NOx, HC w spalinach.
  7. Zmniejsza hałas i dymienie.
  8. Utrzymuje układ zasilania w czystości.
  9. Usuwa nagar z komory spalania.
  10. Zapobiega powstawaniu osadów i nagarów w komorze spalania (także na grzybkach zaworów i końcówkach rozpylaczy).
  11. Wspomaga odblokowanie wtryskiwaczy i pierścieni tłokowych.
  12. Zwiększa niezawodność i trwałość pojazdów.
  13. Zmniejsza skutki stosowania paliw gorszej jakości.
  14. Sprzyja dokładniejszemu (katalitycznemu) spalaniu paliwa.
  15. Zapewnia prawidłową i równomierną pracę silnika.
  16. Chroni środowisko naturalne. 
  17. Nie jest szkodliwy dla działania i trwałości katalizatorów.
  18. Nadaje się do wszystkich rodzajów benzyn i oleju napędowego.

Skrócona instrukcja użycia:

1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC. Wyłączyć silnik  i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju, zakręcić korek wlewu oleju.

2. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.

3. Przejechać ostrożnie 200 km (nie koniecznie jednorazowo), nie przekraczając 2700 obr./min lub w przypadku braku obrotomierza z prędkością ograniczoną do 60 km/h. (200 km przebiegu - można zastąpić 4 godzinną pracą silnika na „luzie”).

4. Po pokonaniu odcinka 200 km lub po 4 godzinach na biegu jałowym można jeździć bez ograniczeń prędkości. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!

5. W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu (np. 2 dawek) zaleca się zastosowanie pierwszej dawki a następnie po przejechaniu ok. 500 km zastosowanie w ten sam sposób drugiej (kolejnej) dawki.


Pełna instrukcja zostanie przesłana wraz z preparatem. Pełny efekt uzyskamy po przejechaniu 1500km.



Bezpieczeństwo:

  1. Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).

  2. Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.

  3. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.



Gwarancja Skuteczności i trwałości:

Producent gwarantuje skuteczność i trwałość wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej gwarantowana jest przynajmniej do 70 000 km przebiegu lub do 6000 mth. Po tym okresie należy ponownie użyć Auto Repair.

BADANIA:
Skuteczność potwierdzona w testach.
Preparat chroniony patentami.

Opinie

Napisz opinię

Zestaw ceramizerów nr 3

Zestaw ceramizerów nr 3

Zestaw 2x silnik + skrzynia + paliwo.

15 innych produktów w tej samej kategorii:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również: